Thursday 6 March 2014

       YABEBEDUUU !!!!!!                                              

Tak sangka dan tak ku duga.. sebaik keluar dari hospital tetiba hubby suruh aku pergi daftar kat metro driving school....Terasa mcm dunia ana yg punya hehehehe... Lama dh aku mintak izin pada hubby tapi asik kena reject, katanya belajar buat apa bkn ada kete lg selain ketenya...time tu cemerut jer muka aku, jeles tau tgk pompuan lain bergaya je bawak kete...aku..?

Hubby bg duit pendaftaran lekas2 aku g cari en megat...adehhhh time daftar sempat lg aku kena perli... aiii kak dh umur 42 baru nak amik lesen ker? ewah2 lancar jer dia menyebutnya kann... aku punya suka laaa ... isi borang then confirm aku kena g seminar sabtu ni jugak,,,yahuuu ... sah dh aku jadi student at metro driving school...dup dap dup dapp....  

16/02/2014, AHAD : Penuh semangat aku bangun pagi, siap kemas umah,anak2 terbongkang lagi...
en suami hantar aku depan ofis Metro.. aikkk aku sorang je ker? kematu punggung menunggu en megat, kat 45 min baru nmpk muka en megat dgn 3 lg student baru mcm aku...hehehehe ada kawan...
sampai at Metro, fuhhh ramainya manusia... nk daftar je makan masa half hour...lenguh kaki ..sib baik ada iza n santhi.( aku lupa nama minachi hehehe sesuka ati jer ku bg nama dia hehehe)

Masuk bilik no 2 .. mak aiii muda2 yg ramai , tapi ok la gak ada 2 3 sama baya jer dgn aku...tapi spoil ler , batuk aku menjadi2 plak time ni ..kena plak dok dlm air cond, adoiiii ... iza pon sama maka bersahutan ler bunyi batuk kami hehehehe...ada geng....
Seminar makan masa 6 jam ni tak la bosan, pengajar mmg sempoi, rasa mcm student time skola jer ...
tak terasa masa berlalu... mmg ceria gila ler kena plak student lelaki gila2 time menjawab ...pecah perut aku ketawa.... self confident makin naik, cewahhhhh....

jam 5 ptg , boleh balik dh... dapat buku belajar memandu... ayakkkk... leh ker aku baca buku ni?
hentam aje la ... janji hasrat nk pandai drive semakin terbayang di mata ku....hehehehe...
harap aku berjaya mencapai impian nak memandu KERETA .....yes ! YESSSSS!!!!!                                   

No comments:

Post a Comment