Thursday 6 March 2014


01/03/2014 : SABTU ... Amik Pekseeeeee.....

Dup Dap Dup Dap ....bergetar jantung ku... jam 4:30 pagi aku dh bangun, fuhhh rajin giler ..hehehe...risau,gementar, takut...mcm2 rasa ada... baca buku, cuba hafal yg aku rasa aku terlalu lemah, sign board ler yg selalu aku lupa...ishhhhh..otak pon time2 gini ler dia nk blurr semcm...last2..ahhhh lantak ler ,redahhh jer...
 Jam 7:30 am tunggu elly kat bawah...sib baik ada kawan seblok hehehehe....syok gak pepagi jejalan ..ewahhhhh...dlm hati serabut  ....
Mcm biasa kalu dgn en megat, berjanggut dulu baru dia nk sampai... elly dok menghafal..yg aku ? masih blurrr...mak tak rela nyahhhh !!!!jiwa kacau betullll... jangan ler gagal ... malu ler aku dgn en suami..sah2 kena BODOH.. aishhhhh ..... dalam kete hanya aku dgn elly yg dok pokpetpokpet....
en megat n 2 org hensem boy senyap jer,tapi dok tersengeh2 bila kita org borak..curi dgr la tu...chitttt....

Sampai jer kat tempat nk amik pekse aku tergamam? eh kat ofis umah kedai je ke? hehehehe ingat kat Metro ..gasak ler... masuk ofis,tgk dah ada  2 3 org dok amik pekse.. daftar, amik pic kena bayar rm10...jantung makin bergetar2...elly masuk dulu...mcm confident jer minah ni..hehehee lupa ni masuk 4x dia amik....bila nama aku di panggil dan di suruh ke komputer 10 makin nk meletopssss my heart....tapi control ayu bb dh mula ramai yg dtg...dh ler aku ni kategori veterannn ..

Sampai ke komputer 10 ..aku cuba cool sebaik mungkin...masukkan no ic...tangan menggeletar pegang mouse...jawab soalan 1 ..tangan masih mengigil..giler... masuk soalan ke 4 aku mula relax..dgn berlagaknya ..ek elehhhh tak ler ssh...hahahaha ..riak sudah malieeee...tapi komputer ni leceh ler payah nk ke soalan seterusnya...so yg keliru punya soalan aku main hentam...wahhh tak sampai 15 min aku dh siap..biar betul aku ni? nk check result aku malas...jeling2 gak, aikkk depa tak siap lg ke ..segan la plak nk keluar dulu... aku dok tgk jer ler jawapan aku...dlm agak2 berapa minit ntah hehehe lupa aku nekad..lama sgt nk tunggu..aku trus check...YAHOOOOO aku LULUSSSSSS
... terus aku bangun keluar...org pertama tuuu..tgk2 kat lua ..mak aiiii penuh org sampai kat lua kena beratur...dgn gaya berlagak lerrr kunun hehehe aku g duduk ..elly pon keluar sengeh2 alhamdulilah dia pon lulus 43/50 ...makin maju... dan aku? 47/50... apasal tak 100% betul? hehehehe riak makin menjadi2 hahahahaha....

Org kata setakat cerita pa baranggggg hehehehehe tuuuuuu ..bukti aku LULUSSSSSSSSSSSSSSSSS...syukur.. terima kasihhh ya ALLAH...... lokong... saya lulus !!!!





No comments:

Post a Comment