Tuesday 17 September 2013

BUNGA TELUR TISU ----> first time aku buat bunga telur
 
Bunga telur tisu ni khas aku buat untuk perkahwinan adik ku ismail jaafar yang akan berlangsung pada 12/10/2013...kiranya aku sponser la ni hehehe..adakala aku terfikir apa yg aku gila nak buat bunga telur, kan ada yang ready made...mcm la pandai sangat..walhal tangan keras kematu hohoho....
Adoiiii kena gak buat sebab dh terjanji ..ni pon pasai aku dok godek kat you tube la tgk cara2 membuatnya ..konon rasa senang tu yg over cornfident nak buat ...hahahaha..amik ko...
Aku guna kertas dari DAISO ala kedai jepon  rm 5 tu..time aku pergi beli cuma ada merah, pink ,putih ,biru muda dan hijau je...tak banyak pilihan..aku rembat merah dan putih sbb adik aku kata tema kawinnya..yo2 aku pon atlast tukar ke biru plak...haremmm..sbb baju merah tak muat dgn pengantin pompuan..sodihhhhh...hentam je la ..ni blom siap ..terlebih suka tu yg aku masukkan dlm blog..hehehe blog aku ..aku punya suka la kannnnnn.....bkn senang nk mengodek bunga telur ni, dh buat bunga ..aku blur plak nk buat reben ...adoiiiiiii...jenuh godek balik you tube...alhamdullilah ..ada gak hamba Allah yg sudi buat video yg komplit semua caranya..tersenyum kambing aku....dh siap 100% aku upload kan ye...{mcm ada org nk tgk ...hehehehe..apa2 la walau syok sendiri }

No comments:

Post a Comment