Friday 1 November 2013

     

Kini usia ku meningkat lg setahun maka 41 tahun usia ku..ahhh semakin tua diri ini,cukupkah amalan ku? sesungguhnya aku masih kekurangan dalam ilmu agama ,masih cetek dlm pelbagai persoalan ...Adakah aku membuang masa dgn sia2 ? Terlalu banyak yang masih aku ketinggalan , bolehkah ku kejar masa yg telah ku sia2kan selama ini? Buntu....
Namun ku pasti aku ttp kekurangan dlm serba serbi , bagaimana,kenapa,mengapa...banyak benar persoalan  berlegar2 dlm benak ku ini..kosong...mengapa sedemikian yg ku rasa?
Terlalu sukar untuk ku mencari penyelesaian ....aku redha dan pasrah segalanya....
Kehidupan yang ku lalui ada kala amat membosankan...perkara yg sama saja aku lakukan..apabila lihat kawan2 semakin maju ,aku gembira namun terlintas di benak ku ..kenapa aku masih di takuk lama...? kenapa aku tidak seperti mereka ? mengapa aku tak cuba seperti mereka? kenapa????
Adakah aku terlalu cukup selesa hingga aku bermalas diri bknnya memajukan diri sendiri?
AAAHHHHH adakala ianya menjadikan aku tertekan ....
Apa yg harus aku lakukan ? apa,apa,apa,apa,?????

No comments:

Post a Comment